FlexxOffice

De Mogelijkheden

Persoonlijk Dashboard/ Bureaublad

Vanuit één dashboard zicht op al uw uren, facturen, marges, klanten en kandidaten. Geheel naar eigen wens aan te passen en in te richten.

Diverse Portalen

Het systeem heeft verschillende, zelf in te richten, portalen voor kandidaten, medewerkers, zelfstandigen, bedrijven en belanghebbenden.

Uren verifiëren
Uren kunnen rechtstreeks ingeboekt worden per medewerker, per klant onder verschillende kostenplaatsen. Ook makkelijk wanneer u met ZZP’ers werkzaam bent.
Uren verifiëren mobiele app

 [Nog in ontwikkeling] Uw medewerker per mobiele app op locatie zijn uren geheel geautomatiseerd naar u toezenden.Hierna kan de klant de uren bevestigen en zullen de uren geautomatiseerd worden uitbetaald.

Uren verifiëren en autoriseren
Direct de klant de uren laten invoeren/controleren en accorderen d.m.v. inklokken, urenbriefjes en inspoelen per XML of Exel.
Verschillende soorten opdrachten

Wij kennen verschillende soorten opdrachten met verschillende processen: W&S opdrachten, payroll opdrachten, projectopdrachten en ook uitzendopdrachten en poolopdrachten.

Bewaking cao-beloning en wet- & regelgeving (Equal Pay)
Altijd werken via de laatste cao-wijzigingen en conform inlenersbeloning zodat uw medewerker(s) volgens de meest up-to-date wet- & regelgeving uitbetaald worden.
Proforma medewerker

U kan altijd en direct inzien wat een medewerker kost met alle afdrachten volgens de laatste wet en regelging, voor u en de klant.

Krachtige en uitgebreide CRM
Vanuit de opdrachtgeverskant beschikt uw intermediair over een krachtige CRM functionaliteit, zodat de vrijgekomen salestijd op een juiste manier besteed kan worden.
Uw eigen online werkplek

U kunt altijd over uw gegevens, dossiers, documenten, mails, telefonie (mobiel) en bedrijfsapplicaties beschikken waar u wilt; op kantoor, bij de klant, onderweg of thuis.

Vacature en Arbeidsmarkt integratie
Door de integratie met Jobdigger heeft u in het hele systeem de beschikking over online vacatures en de arbeidsmarkt.
Wordpress plug-in
Ticketsysteem

Vanuit FlexxOffice kunt u direct een ticket indienen voor de helpdesk, deze worden op werkdagen binnen 24 uur beantwoord.
Meer informatie.

Uren registreren
Uren registratie vanaf elk apparaat zoals een laptop, tablet, smartphone, of desktopcomputer.
Toekomstbestendig
FlexxOffice heeft de kennis en de softwareontwikkelaars zelf in huis, waardoor wij voorloper zijn op het gebied van nieuwe technologieën en ontwikkelingen binnen de markt.
Contracting via opdrachten
De contracten voor klant en kandidaat worden via een stappenplan, met de reeds bekende criteria of prijsafspraken, digitaal afgehandeld. Met (NEN) bewaking betreffende inhoud en complementering.
Hogere omzet
Alle Processen binnen FlexxOffice zijn ontwikkeld om de kwaliteit te kunnen garanderen en met minder medewerkers meer omzet te genereren. De software is optimaal gefaciliteerd en de administratie geautomatiseerd. U kunt zich richten op uw corebusiness.
Processen en Control
Communicatie
Directe communicatie met altijd een passend antwoord of oplossing.
Geautomatiseerde BackOffice
De verloning wordt geautomatiseerd en zodoende inzichtelijk gemaakt. Door gebruik te maken van geautomatiseerde processen, is de backoffice controlerend i.p.v. uitvoerend. FlexxOffice is door het elimineren van de ‘human factor’ minder foutgevoelig.
State-of-the-Art en Innovatief
Wij maken gebruik van de laatste technieken en hebben kwaliteit, samenwerking en innovatie in onze organisatie en voor onze klanten voorop staan. Onze kernwaarden zijn: creativiteit, innovatie en handelsgeest.
Partner Proces Integratie

FlexxOffice gelooft in de kracht van partners voor haar klanten. Wij zijn zeer selectief met het kiezen van onze partners. Zij moeten, net als wij, de processen en gebruikers centraal zetten. Dit alles om uw organisatie in staat te stellen met uw ‘core business’ bezig te zijn.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden?

Wij zitten voor u klaar

036 202 4111